Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Οι μαθητές της Στ’ γράφουν…



Και τα έξι χρόνια που πέρασα ήταν πολύ ευχάριστα. Σε αυτά τα χρόνια πέρασα τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου. Μου άρεσε που ήμουν καλή μαθήτρια, που έπαιζα με τους φίλους έξω στην αυλή, αλλά το καλύτερο μέρος των έξι χρόνων ήταν όταν τους πρωτογνώρισα. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, θα τον γυρνούσα εκεί που  πρωτογνώρισα τους φίλους μου. Όσο κι αν μου άρεσε το δημοτικό, τώρα έχουμε ωριμάσει και πρέπει να συνεχίσουμε στο γυμνάσιο. Πιστεύω πως όσοι στάθηκαν δίπλα μου όπως η δασκάλα μου και οι γονείς μου θα τους κάνω πολύ ευτυχισμένους και περήφανους.

Αυτά τα έξι χρόνια είναι αξέχαστα. Πέρασα πολύ ωραία μαζί με τις κυρίες που είχα και τους φίλους που έχω και θα έχω για πάντα. Στο σχολείο έμαθα απίστευτα πράγματα. Σε αυτό το σχολείο πέρασα ωραίες στιγμές αλλά και δύσκολες. Γι’ αυτό το λάτρεψα το σχολείο, το δημοτικό μου.

Τα συναισθήματά μου για το δημοτικό είναι ανάμεικτα. Γιατί από τη μία νιώθω χαρά που θα πάω, επιτέλους, στο γυμνάσιο, ενώ από την άλλη νιώθω λύπη επειδή τελείωσε. Στεναχώρια γιατί θα αποχωριστώ πολλούς φίλους και συμμαθητές μου. Αλλά και άγχος γιατί δεν ξέρω τι με περιμένει εκεί δίπλα στο γυμνάσιο.

Όσο πλησιάζουν οι μέρες προς το τέλος νιώθω χαρά. Μετά από μια δύσκολη χρονιά έχουμε την ευκαιρία να χαλαρώσουμε και να ξεκουραστούμε. Επιπλέον, νιώθω συγκίνηση γιατί δεν θα λέγομαι πλέον μαθήτρια δημοτικού αλλά γυμνασίου. Τέλος, αισθάνομαι περηφάνια, επειδή κατάφερα να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις και να ολοκληρώσω αυτό το όμορφο ταξίδι.                                                                          
Τελειώνοντας αντιλήφθηκα καλύτερα το πόσο σημαντικό είναι το Δημοτικό. Όταν ήμουν στην πρώτη τάξη ήμουν φοβισμένη και δεν είχα αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τον εαυτό μου. Τώρα, όμως, μπορώ να υποστηρίξω την άποψή μου με επιχειρήματα κι να συμμετέχω σε μια συζήτηση με θάρρος. Επιπλέον, έμαθα πως στη ζωή πρέπει να είσαι πειθαρχημένος και εργατικός για να καταφέρεις κάτι σπουδαίο. Από την άλλη πλευρά αποκόμισα πολλές γνώσεις και απέκτησα εφόδια τα οποία θα με βοηθήσουν να πορευτώ στον καινούριο δρόμο που ανοίγεται για εμένα.

Τα καλύτερα έξι χρόνια μου ήταν στο δημοτικό, πιο συγκεκριμένα στο 2ο Δημοτικό Νέας Φιλαδέλφειας. Εκεί, έκανα πολλούς φίλους. Άλλοι έφυγαν κι άλλοι έμειναν. Γνώρισα, επίσης, και πολλούς δασκάλους……………… 
Στο δημοτικό πέρασα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου και έμαθα πολλά.

……………. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το Δημοτικό γιατί εκεί έκανα τα πρώτα μου βήματα.

…………….. Οφείλω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δασκάλους μου που τόσα χρόνια ήταν δίπλα μου και με στήριζαν. Επίσης, ένα ευχαριστώ οφείλω και στους γονείς μου που με βοήθησαν.……………… 

Σας ευχαριστώ που ήσαστε δίπλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου