Τρίτη 2 Απριλίου 2024

2 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

 Οι μαθητές του Γ΄2, μαζί με τη δασκάλα τους Νάγια, γιορτάζουν την «παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου», δημιουργώντας μια ποιητική σύνθεση που αφορά την ανάγνωση βιβλίων.

Ας την απολαύσουμε… 

 

«Το ποίημα της φαντασίας, της χαράς, της έμπνευσης… λίγο μπερδεμένο».

Το βιβλίο αγαπώ, το κρατάω το φιλώ, δεν το αφήνω ούτε λεπτό.

Οι ιστορίες είναι φτερά, που σε βοηθούν να πετάς ψηλά.

Ποτάμια που κυλούν, καταρράκτες που ξεχύνονται, πεταλούδες που στροβιλίζονται στον αέρα.

Λέξεις… λέξεις… λέξεις… η μελωδία της ελπίδας.

Τα βιβλία μας δίνουν χαρά και φαντασία.

Άμα διαβάζεις βιβλία, θα πετάς. Άμα δε διαβάζεις, δε θα μαθαίνεις.

Τα βιβλία είναι φανταστικά και μας δίνουνε χαρά.

Μας προσφέρουνε σοφά λόγια και ελπίδα.

Μας ταξιδεύουν σε άλλους κόσμους.

Τα βιβλία μου αγαπώ και με κάνουν να γελώ.

Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας βγάζει φτερά.

Τα βιβλία μας βοηθάνε το μυαλό και τη φαντασία.

Μας χαρίζουνε φαντασία, εξυπνάδα και χαρά.

Από το βιβλίο μου μαθαίνω τα πιο σωστά λόγια.

Τα βιβλία είναι ωραία, τα βιβλία είναι χαρά και όταν τα διαβάζω η ζωή μου πετά.

Το βιβλίο μου αγαπώ, μου δίνει έμπνευση, το έχω πάντα δίπλα μου, δεν το αφήνω ούτε λεπτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου