Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον

Οι μαθητές της Β' τάξης παρακολούθησαν ένα διαφορετικό επιμορφωτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα «Οι σπόροι του αύριο. Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον». Μέσα από βιωματικά και διαδραστικά παιχνίδια, πρωτότυπες δράσεις και συζήτηση, οι μαθητές μας γνώρισαν πρακτικές και τρόπους και ευαισθητοποιήθηκαν ώστε να προφυλάξουν τον πλανήτη μας και να σώσουν τη Γη.