Οι μαθητές της ΣΤ' και Ε' τάξης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ταξίδι στον χρόνο, στα ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν τη χώρα μας, να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις που τους προκαλούν και να τις συζητήσουν, και όλα αυτά μέσα από την ανάγνωση των βιβλίων σε ρόδες!!
Το θέμα του προγράμματος είναι "200 χρόνια Ελλάδα".
Καλή ανάγνωση παιδιά!!!!
