Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

Δ΄ Τάξη - Το Ταξίδι του Σταγονούλη

 

Τα παιδιά της Δ΄ Τάξης του Σχολείου μας επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις της ΕΥΔΑΠ για να παρακολουθήσουν «Το Ταξίδι του Σταγονούλη». Επιδίωξη του προγράμματος είναι η διασαφήνιση βασικών εννοιών σχετικά με το νερό και τη διαχείριση του, την κατανόηση περιβαλλοντικών αξιών, την απόκτηση γνώσεων και την καλλιέργεια περιβαλλοντικών ευαισθησιών που μπορούν να μετουσιωθούν σε πρωτοβουλία και δράση από τη νέα γενιά.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η υπεύθυνη της εταιρείας ύδρευσης έδωσε πολλές φορές συγχαρητήρια στους μαθητές μας για το επίπεδο και την ευγένειά τους!