Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025

Επίσκεψη της Δ' τάξης στο STEAMCenter

Στις 20/01/2025 οι μαθητές της Δ' τάξης επισκέφθηκαν το STEAMCenter. Τους μαθητές υποδέχτηκαν εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί ρομποτικής και τους καθοδήγησαν σε ένα διασκεδαστικό ταξίδι κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ!