Οι μαθητές της Β τάξης επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο Αμαρουσίου. Ήταν μια ευχάριστη κι εποικοδομητική εμπειρία για τα παιδιά. Μέσα από την παρατήρηση, την αφή, την αλληλεπίδραση με τα εκθέματα και τη συμμετοχή σε βιωματικές δραστηριότητες όπως ύφανση μικρού αργαλειού κατανόησαν τη σημασία της διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και απέκτησαν γνώσεις και εμπειρίες με διασκεδαστικό κι ενδιαφέροντα τρόπο.
