Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια το άθλημα της Πετοσφαίρισης (Βόλεϊ) διδάσκεται ξανά στο σχολείο μας. Μετά από επιθυμία του γυμναστή μας, κ. Αλέξη Σταύρου, αποταθήκαμε στο Δήμαρχο της πόλης, κ. Γιάννη Τομπούλογλου για την αγορά στυλοβατών αλουμινίου, η οποία ανέρχεται σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ. Ο Δήμαρχος το υποσχέθηκε στα παιδιά, κράτησε την υπόσχεσή του και την Τετάρτη υλοποιήθηκε η εγκατάσταση στο σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκριση του Δημάρχου της Πόλης μας.



