Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025

Παρέμβαση του Δημάρχου με προμήθεια εξοπλισμού ώστε να διδάσκεται το μάθημα του βόλλεϊ στο σχολείο μας

 Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια το άθλημα της Πετοσφαίρισης (Βόλεϊ) διδάσκεται ξανά στο σχολείο μας. Μετά από επιθυμία του γυμναστή μας, κ. Αλέξη Σταύρου, αποταθήκαμε στο Δήμαρχο της πόλης, κ. Γιάννη Τομπούλογλου για την αγορά στυλοβατών αλουμινίου, η οποία ανέρχεται σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ. Ο Δήμαρχος το υποσχέθηκε στα παιδιά, κράτησε την υπόσχεσή του και την Τετάρτη υλοποιήθηκε η εγκατάσταση στο σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκριση του Δημάρχου της Πόλης μας.