Οι μαθητές της Β τάξης επισκέφτηκαν το Μουσείο Γουλανδρή. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την άγρια ζωή, τα οικοσυστήματα και τη διατήρηση της φύσης μέσα από διαδραστικές εκθέσεις και δραστηριότητες.